lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Sängkedjan mot strömmen – därför växer Kungsängen när konkurrenterna lägger ner

Publicerad: 25 november 2019, 08:41

Som man bäddar får man ligga, resonerar Kungsängens vd Peter Gustafsson. Efter stora investeringar i bland annat ett nytt butikskoncept hoppas han få sova lugnt, förvissad om att satsningarna snart ger svarta siffror.

Ämnen i artikeln:

ButikskonceptKungsängenHeminredningEkonomi

HP

Helen Preutz

helen.preutz@bonniernews.se


Under året har Kungsängen öppnat tre nya butiker samt flyttat en butik till ett bättre läge. Det innebär att kedjan i dag har 35 butiker i södra och mellersta Sverige.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev