Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Säljsuccé – då inleder Mio sin största offensiv

Publicerad: 7 juni 2016, 06:04

Mio växte med 17,7 procent senaste året. Snart inleder kedjan sin största offensiv. ”Fler ska upptäcka och handla av oss”, säger vd Björn Lindblad.


Ämnen i artikeln:

HeminredningMio

HUI:s och SCB:s index visar att möbelvaruhus och heminredningsbutiker har varit två av hushållens favoritdestinationer de senaste åren.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningMio

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev