Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Så ska succékedjan växa

Publicerad: 11 juni 2014, 08:45

Foto: Thomas Ohlén

Matrebellerna har varit en säljsuccé sedan starten. Nu fortsätter kedjan samarbetet med Bergendahls. ”Bra för konkurrensen och konsumenten”, säger talespersonen.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorEkonomiBergendahls

För fem år sedan lämnade ett 30-tal handlare i framför allt Stockholmsområdet Vi-butikerna och startade med stöd av grossisten Bergendahls den nya kedjan Matrebellerna .

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News