Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Så laddar Elgiganten för en tryggare shoppingfest: ”Säkra jämnare kundflöden”

Publicerad: 10 november 2020, 07:23

Foto: Daniel Norman

Elgiganten är redo för Singles Day och Black Friday. Kapaciteten har utökats för e-handeln. Och i varuhus och butiker vidtas åtgärder för att skapa en tryggare shoppingupplevelse. ”Vi förutspår en ökad försäljning online”, säger kommunikationschef Li Persson.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikElgigantenBlack FridayCorona

Läs mer: Undersökning – så förändrar corona Black Friday: ”Vi kommer utöka kampanjen”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News