Försäljning
Så har Lyko rustat för shoppingfest: ”Sålde som mest tre produkter i sekunden”
Publicerad: 23 november 2020, 08:28
Foto: Daniel Norman
Sajten är trimmad, lagret är påfyllt och 100 extra medarbetare har rekryterats dit. Lyko är redo för shoppingfest. ”Vi har historiskt sett har många nya kunder hittat till oss under Black Week”, säger kommunikations- och hållbarhetschefen Tom Thörnblom.
Läs mer: Handelns svar till Tegnell – så styr vi om Black Friday-rean
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.