Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Så har Lyko rustat för shoppingfest: ”Sålde som mest tre produkter i sekunden”

Publicerad: 23 november 2020, 08:28

Foto: Daniel Norman

Sajten är trimmad, lagret är påfyllt och 100 extra medarbetare har rekryterats dit. Lyko är redo för shoppingfest. ”Vi har historiskt sett har många nya kunder hittat till oss under Black Week”, säger kommunikations- och hållbarhetschefen Tom Thörnblom.


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvårdLykoBlack Friday

Läs mer: Handelns svar till Tegnell – så styr vi om Black Friday-rean

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev