Försäljning
Så gick det för Gina Tricot i fjol – vd:n om utvecklingen och den digitala satsningen
Publicerad: 14 januari 2022, 10:54
Ted Boman, vd för Gina Tricot Foto: Pressbild
Stängda butiker i pandemins spår var en utmaning för Gina Tricot under 2021 – samtidigt såg kedjan en stark försäljning online. Här berättar vd Ted Boman mer om utvecklingen och hur de laddar för framgång 2022.
Ämnen i artikeln:
Gina Tricot– Omsättningen från vår egen e-handel, och våra partners utvecklades starkt under 2021. Gina Tricot har fysiska butiker i Sverige, Norge, Danmark och Finland där vi, precis som många branschkollegor,
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.