Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Så gick det för Gina Tricot i fjol – vd:n om utvecklingen och den digitala satsningen

Publicerad: 14 januari 2022, 10:54

Ted Boman, vd för Gina Tricot

Foto: Pressbild

Stängda butiker i pandemins spår var en utmaning för Gina Tricot under 2021 – samtidigt såg kedjan en stark försäljning online. Här berättar vd Ted Boman mer om utvecklingen och hur de laddar för framgång 2022.

Ämnen i artikeln:

Gina Tricot

Daniel Norman

daniel.norman@bonniernews.se


– Omsättningen från vår egen e-handel, och våra partners utvecklades starkt under 2021. Gina Tricot har fysiska butiker i Sverige, Norge, Danmark och Finland där vi, precis som många branschkollegor,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev