Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Prissänkning ger ökad försäljning hos Coop

Publicerad: 12 januari 2016, 07:48

Coops prisoffensiv har gett betydande effekt. Särskilt hos de mest prismedvetna. Market kan avslöja att försäljning och lojalitet ökar.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorLivsmedelCoop

Coop har fått rejäl avkastning på det som uppges vara kooperationens största prisinvestering enligt nya siffror från undersökningsföretaget GFK som Market presenterar i onsdagens tidning.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorLivsmedelCoop

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev