Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Pop up-trenden tar ny fart: ”Allt viktigare för att bygga varumärken”

Publicerad: 30 november 2017, 08:34

Pop up-butiken har fått ökad betydelse som mötesplats för att bygga och stärka varumärken. ”Allt fler aktörer har behov av tillfälliga butiksytor”, säger Emma Hernell, vice vd på HUI Research.


Ämnen i artikeln:

ButikHUI Research

Det har talats ganska länge om en pop up-trend, men tidigare hände det ändå inte särskilt mycket, enligt Emma Hernell.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ButikHUI Research

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News