Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Oväntade beskedet – färre satsar på Black Friday: ”Kanske inte var en helt lyckad idé”

Publicerad: 17 oktober 2019, 08:10

Knappt sex av tio inom sällanköpshandeln planerar att ha erbjudanden under Black Friday. Det är färre än i fjol, visar Markets nya undersökning. ”Ska du vara med ska du se till att det blir en bra helg för din rörelse,” säger Jonas Arnberg, vd för HUI research.


Ämnen i artikeln:

HUI ResearchBlack Friday

Jonas Arnberg, vd, HUI Research.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HUI ResearchBlack Friday

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News