Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Odd Molly väcker liv i det svenska modemärket: ”Kan skapa synergier”

Publicerad: 30 september 2019, 13:34

Odd Molly breddar sin portfölj. Bolaget ska driva svenska varumärket Hunkydory på lincens och det kan i slutänden leda till ett förvärv. En relansering väntar nästa år.


Varumärket Hunkydory ägs, sedan bolaget gick i konkurs i slutet av 2018, av finska finansbolaget Bruk Financial Services Oy.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev