tisdag30 maj

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Nya e-handelschefen: ”Utgå från att kunden upplever företaget via mobilen”

Publicerad: 24 november 2018, 07:20

Ny på jobbet – men en veteran inom e-handel. I del två av Markets intervju-serie med e-handelschefer pratar vi utmaningar, omni och mobile first med Martin Richardsson på Netonnet.

Ämnen i artikeln:

NetonnetHemelektronik

Mikael Sydner

mikael.sydner@bonniernews.se


Vilken fråga upptar mest av din tid just nu?
– Att lära mig Netonnets verksamhet och lära känna teamet, branschen och kunderna. Överlag jobbas det hårt med Black Friday och julhandeln

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev