måndag25 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Nu rullar Elgiganten ut sin serviceoffensiv

Publicerad: 28 mars 2014, 10:28

Foto: Suvad Mrkonjic

Elgiganten storsatsar på service med konceptet Know how. "En av våra viktigaste satsningar under de senaste fem åren", säger vd Niclas Eriksson till Market.

Ämnen i artikeln:

ElgigantenHemelektronikShopping


Elgigantens servicekoncept Know how har testats sedan i höstas i kedjans varuhus i Barkarby och på Erikslund i Västerås.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev