Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Myrorna blickar framåt efter tufft 2020: ”Vet hur vi snabbt skruvar på verksamheten”

Publicerad: 22 januari 2021, 13:49

2020 var ett tufft år för Myrorna. ”Hela organisationen blev påverkad under det ansträngda läget, vilket såklart frestat på”, säger vd Caroline Andermatt som berättar att organisationens retailverksamhet under perioder hade tapp på upp emot 50 procent. Nu ligger fokus framåt.


Ämnen i artikeln:

KläderMyrornaSecond handCorona

Läs mer: Heta second hand-vågen – så satsar tio kedjor: ”Prickar trender som är viktiga”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News