Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Mörka molnen över näthandelns succébransch: ”Den som säljer mer förlorar mer”

Publicerad: 1 mars 2021, 09:38

Svenskarna handlar rekordmycket mat online – men många handlare avstår ändå från tjänsten. Främsta invändningen är lönsamheten. ”Riskkapital dopar marknaden”, säger Livsmedelshandlarnas vd Pär Bygdeson.


Ämnen i artikeln:

Dagligvaror

Pär Bygdeson.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Dagligvaror

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev