lördag10 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Mor & Dotter växer med 340 procent – mitt i krisen: ”Vi får två till tio nya kunder varje dag”

Publicerad: 13 april 2023, 07:04

Susanne, 49, och Celinn Sjölander, 23.

Foto: Privat

Mitt under brinnande pandemi kläcktes idén av mor och dotter Susanne och Celinn Sjölander att starta en ny butik. Sagt och gjort öppnade de två en butik på 30 kvadratmeter i en kontorslokal, med just namnet Mor & Dotter. ”Folk åker till lilla byhålan Kungsängen på semester för att besöka butiken och träffa oss på riktigt.”

Ämnen i artikeln:

ModeHandeln

Loke Westberg

loke.westberg@bonniernews.se


Sedan 2005 har Susanne Sjölander varit egenföretagare och drivit olika bolag inom kläder, smink, hudvård och smycken. Sedan 2010 har det dock bara varit fokus på ett bolag, som är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev