Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Modekedjan trotsar trenden – ökar både fysiskt och digitalt: ”Butikerna är fortsatt viktiga”

Publicerad: 19 februari 2020, 13:56

Foto: Daniel Norman

Många multibrandaktörer har det tufft. Medan flera av konkurrenterna fått kasta in handduken står Johnells starkt. Men mörka moln finns på himlen. De ständiga reorna är ett hot. ”Vi hade gärna stått utanför, men det går inte”, säger vd Rolf Jonsson. Här berättar han mer om kedjans resa.


Ämnen i artikeln:

KläderEkonomiButikJohnells

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderEkonomiButikJohnells

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News