Försäljning
Modekedjan trotsar trenden – ökar både fysiskt och digitalt: ”Butikerna är fortsatt viktiga”
Publicerad: 19 februari 2020, 13:56
Foto: Daniel Norman
Många multibrandaktörer har det tufft. Medan flera av konkurrenterna fått kasta in handduken står Johnells starkt. Men mörka moln finns på himlen. De ständiga reorna är ett hot. ”Vi hade gärna stått utanför, men det går inte”, säger vd Rolf Jonsson. Här berättar han mer om kedjans resa.
Bild 1/2
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.