Försäljning
Möbelraketens snabba resa – mot det tuffa målet: ”Vår plan är oförändrad”
Publicerad: 8 december 2022, 08:52
Mio har en snabb tillväxtresa i ryggen de senaste åtta åren. Ambitionen har hela tiden varit att bli störst på möbler i Sverige under 2022. ”Vi närmar oss målgången”, säger vd Björn Lindblad.
Mios miljardresa startade 2013 då målet var att gå från en bruttoförsäljning på två miljarder kronor till tre miljarder 2018.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.