Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Mios vd vill skriva mer detaljhandelspoesi: ”Spelat match varje dag”

Publicerad: 17 maj 2021, 13:43

2014 stakade Björn Lindblad ut vägen framåt. 2022 ska Mio vara störst på möbler i Sverige. Och efter ett nytt succéår har han målet i sikte. ”Vi har 18 månader på oss”, säger han till Market.


Ämnen i artikeln:

HeminredningMioCorona

Läs mer: Så mycket har Mio växt under coronaåret: ”Fortsätter ta marknadsandelar”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningMioCorona

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News