Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Mios raketresa fortsätter: ”Vi letar ständigt efter nya lägen”

Publicerad: 14 december 2018, 06:17

Mio ska bli störst på möbler. Nu berättar vd Björn Lindblad om vägen mot målet – och planerna för framtiden: Jättelagret i Tibro, nya e-handelsplattformen och Mio Marketplace. ”I en hårdare konkurrens gäller det att öka produktiviteten”, säger han.


Ämnen i artikeln:

HeminredningMio

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningMio

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev