Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Mio tog marknadsandelar – ökade försäljningen med över 14 procent förra året

Publicerad: 1 februari 2018, 13:13

Foto: Jamin Pirnia

Mio tar marknadsandelar. Medan möbelhandeln växte med 6,9 procent under 2017 så ökade kedjan försäljningen med 14,4 procent.


Ämnen i artikeln:

HeminredningMio

Mio har som mål att bli störst på möbler 2022.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningMio

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News