Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

”Mellandagsreans betydelse har minskat”

Publicerad: 15 december 2016, 07:29

Foto: Pontus Edmandelse

Många handlare tycker inte att mellandagsrean är lika viktig som den var för några år sedan.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikMode

Var tredje handlare anser att mellandagsreans betydelse för deras försäljning har minskat de senaste åren. Det visar Handelsbarometern från Svensk Handel.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HemelektronikMode

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News