Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Marc O’Polo om sortin – och om framtiden i Sverige: ”Överväger samarbete”

Publicerad: 25 januari 2018, 09:52

Foto: Shutterstock

Marc O’Polo stänger sina svenska butiker. Nu kommenterar det tyska moderbolaget beslutet – och framtiden. ”Det var ett svårt beslut”, säger Massimo Francese, director international sales.


Ämnen i artikeln:

KläderEkonomi

Det klassiska modevarumärket startade i Sverige 1967.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderEkonomi

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News