Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Life mår som hälsan själv – siktar på tillskott i kundstocken

Publicerad: 8 april 2019, 08:12

Hälsokostkedjan jobbar som många andra med viss revitalisering och digital utveckling. Samtidigt ser Life:s vd Gunnel Åkerman en välmående framtid för det stora butiksnätet. ”Vi fyller en social funktion”, säger hon.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorButikLife

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorButikLife

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News