lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Lexington-vd:n om vändningen, digitalt fokus – och Amazon: ”Växer snabbt i de kanalerna”

Publicerad: 24 augusti 2020, 12:50

När krisen kom ställde Lexington blixtsnabbt om till ett extremt fokus på digitala lösningar och högt tempo. Det ledde till både ökad försäljning och svarta siffror under krisens svåra månader. ”Det analoga bolaget har blivit som ett techbolag – vi är digitalt taggade på alla avdelningar”, säger vd Kristina Lindhe som inte tänker släppa upp gaspedalen.

Ämnen i artikeln:

LexingtonHeminredningModeEkonomiCorona

Mikael Sydner

mikael.sydner@bonniernews.se


Bild 1/3  

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev