Försäljning
Lexington-vd:n om vändningen, digitalt fokus – och Amazon: ”Växer snabbt i de kanalerna”
Publicerad: 24 augusti 2020, 12:50
När krisen kom ställde Lexington blixtsnabbt om till ett extremt fokus på digitala lösningar och högt tempo. Det ledde till både ökad försäljning och svarta siffror under krisens svåra månader. ”Det analoga bolaget har blivit som ett techbolag – vi är digitalt taggade på alla avdelningar”, säger vd Kristina Lindhe som inte tänker släppa upp gaspedalen.
Bild 1/3
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.