Försäljning
Lexington-vd:n om vändningen, digitalt fokus – och Amazon: ”Växer snabbt i de kanalerna”
Publicerad: 24 augusti 2020, 12:50
När krisen kom ställde Lexington blixtsnabbt om till ett extremt fokus på digitala lösningar och högt tempo. Det ledde till både ökad försäljning och svarta siffror under krisens svåra månader. ”Det analoga bolaget har blivit som ett techbolag – vi är digitalt taggade på alla avdelningar”, säger vd Kristina Lindhe som inte tänker släppa upp gaspedalen.
Bild 1/3
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.