Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Lexington-vd:n om vändningen, digitalt fokus – och Amazon: ”Växer snabbt i de kanalerna”

Publicerad: 24 augusti 2020, 12:50

När krisen kom ställde Lexington blixtsnabbt om till ett extremt fokus på digitala lösningar och högt tempo. Det ledde till både ökad försäljning och svarta siffror under krisens svåra månader. ”Det analoga bolaget har blivit som ett techbolag – vi är digitalt taggade på alla avdelningar”, säger vd Kristina Lindhe som inte tänker släppa upp gaspedalen.


Ämnen i artikeln:

HeminredningModeEkonomiLexingtonCorona

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News