Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Lekia har bara tappat försäljning en vecka i år: ”Fördel av vår resa”

Publicerad: 17 augusti 2020, 07:04

Foto: Andreas Dyrberg Skog

Lekia har visat tillväxt 32 av 33 veckor i år – och fortsatt sin fysiska expansion under pandemin. ”Leksaksbranschen är inte lika kriskänslig”, säger vd Baldvin Georgsson.


Ämnen i artikeln:

Lek och hobbyLekiaExpansionCorona

Läs mer: Jularnas jul för Lekia – här är leksakskedjans planer för framtiden

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News