Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Kundernas engagemang räddade hennes skomärke – nu trotsar hon krisen

Publicerad: 10 september 2020, 12:57

Kundernas engagemang räddade skomärket Cinnamon från konkurs. Nu trotsar de krisen i branschen och öppnar två nya butiker. ”Det är i det fysiska mötet vi är starka och det är där vi ska vara”, säger grundaren Ninni Jonsson.


Ämnen i artikeln:

SkorCorona

I september slår Cinnamon upp dörrarna till två nya butiker, en i Stockholm och en i Uppsala.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SkorCorona

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev