Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Krisbranschens vinnare: Så vässade de försäljning och lönsamhet – mitt i pandemin

Publicerad: 9 september 2021, 13:38

En digital tillväxtraket, en modeplattform med slimmad organisation och en fysisk kedja vars usp är vardaglighet. Gemensamt för denna brokiga skara är att de tillhör dem som täljer guld medan resten av modehandeln går på knäna. Här är förklaringen bakom framgångarna.


Ämnen i artikeln:

Lager 157BooztNa-kdModeHUI

Markets kartläggning av modehandeln visar att även de största modeaktörerna tappade fart under pandemiåret 2020. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Lager 157BooztNa-kdModeHUI

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News