Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Kappahls vd: ”Kunderna handlar mer sällan och mer per gång”

Publicerad: 12 augusti 2020, 12:00

Foto: Daniel Norman

Kappahl har sett ökade flöden till sina butiker under sommaren. Men kunderna beter sig annorlunda. ”Shoppingen är mer styrd av det omedelbara behovet”, säger vd Elisabeth Peregi.


Ämnen i artikeln:

EkonomiCorona

Läs mer: Kappahls digitala fokus: ”Sedan coronautbrottet har vår e-handel ökat stadigt”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

EkonomiCorona

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News