Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Kämpigt läge för Odd Molly – startar året med förlust och minskad försäljning

Publicerad: 4 maj 2018, 06:27

Odd Molly startade året svagt med både minskad försäljning och en rörelseförlust under det första kvartalet. ”Vårt fokus nu är att vidta fortsatta initiativ för att stärka positionen ytterligare inom e-handel och internationell expansion”, konstaterar vd Anna Attemark.


Ämnen i artikeln:

KläderEkonomiOdd Molly

Odd Mollys nettoomsättning under perioden (januari-mars) minskade med 16 procent till 105,5 miljoner kronor jämfört med samma period i fjol.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderEkonomiOdd Molly

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News