Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Joy håvar in kunderna till havs: ”Succé – superkul koncept”

Publicerad: 27 september 2022, 11:53

Sofia Valentin, delägare i Joy.

Joy har hittart en oväntat stark säljkanal som komplement till den egna e-handeln. ”Superkul koncept att kunna erbjuda en fysisk handel som är något utöver en vanlig butik”, säger delägaren Sofia Valentin.

Ämnen i artikeln:

JoyE-handel

Mikael Sydner

mikael.sydner@bonniernews.se


Det var i somras som Joy testade att sälja sina kläder på Viking Line-färjan Rosella som går mellan Kapellskär och Mariehamn.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev