Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Joy går betydligt bättre än branschen: ”Kedjan har inte nått sin fulla potential”

Publicerad: 5 oktober 2017, 06:11

Foto: Vendela Kjerner

Förändringsarbetet ger resultat. Under fjärde kvartalet av räkenskapsåret ökade Joy försäljningen i jämförbara butiker med 5,8 procent. ”Joy utvecklats betydligt bättre än modehandeln i sin helhet”, säger vd Christina Ståhl.


Ämnen i artikeln:

KläderEkonomiJoy

Under fjärde kvartalet av det brutna räkenskapsåret, juni-agusti, omsatte Joy 62 miljoner kronor mot 61 miljoner kronor samma period förra året, en ökning med 2,1 procent.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderEkonomiJoy

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev