Försäljning
Joy går betydligt bättre än branschen: ”Kedjan har inte nått sin fulla potential”
Publicerad: 5 oktober 2017, 06:11
Foto: Vendela Kjerner
Förändringsarbetet ger resultat. Under fjärde kvartalet av räkenskapsåret ökade Joy försäljningen i jämförbara butiker med 5,8 procent. ”Joy utvecklats betydligt bättre än modehandeln i sin helhet”, säger vd Christina Ståhl.
Under fjärde kvartalet av det brutna räkenskapsåret, juni-agusti, omsatte Joy 62 miljoner kronor mot 61 miljoner kronor samma period förra året, en ökning med 2,1 procent.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.