Försäljning
Jättens minsta profil går hem hos kunderna: ”Ligger rätt i tiden”
Publicerad: 13 december 2018, 08:35
Willys Hemma lockar betydligt fler besökare. Alla nyckeltal pekar uppåt för de små butikerna. ”Kunderna gillar konceptet”, säger kedjans vd Thomas Evertsson till Market.
Ämnen i artikeln:
DagligvarorVill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.
Redan prenumerant? Logga in