Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Interfloras kärleksbomb: ”Nätförsäljningen exploderade”

Publicerad: 15 februari 2018, 13:09

Blomförsäljningen på nätet fick en ordentlig boost under Alla hjärtans dag i går. ”Vi slog all time high och ökade med 21 procent online jämfört med föregående år”, säger Nina Lindvall, vd hos Interflora.


Ämnen i artikeln:

HeminredningInterflora

För blomsterkedjorna är Alla hjärtans dag den enskilt viktigaste dagen på året.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningInterflora

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev