Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Indiska tar till beprövat grepp – fixar ”old school homeparty” för att nå ut till kunderna

Publicerad: 11 juni 2020, 08:08

Foto: Emma Shevtzoff

Indiska vill hitta nya vägar att engagera kunderna och testar direktförsäljning. Förhoppningen är skarpt läge redan i höst och då kan butiken förvandlas till visningsrum utanför ordinarie öppettider.


Ämnen i artikeln:

HeminredningModeIndiska

Läs mer: 32 företag har fattat Indiskas utsträckta hand: ”Fått höra att vårt initiativ gett fina resultat”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningModeIndiska

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News