Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Hon har lyft Adlibris-bolaget till rekordnivåer: ”Stor tillväxt av nya kunder”

Publicerad: 18 februari 2021, 12:39

2020 blev ett rekordår för Adlibris-ägda Mediafy, som ökade rörelseresultatet med 1 300 procent. Deras e-handel för tidningsprenumerationer gick starkt under pandemin, men framför allt stack det nya affärsbenet Morot & Co ut. ”Början av 2021 har främst handlat om att säkerställa leveranser på det vi sålde 2020”, säger vd Cecilie Moxheim.


Ämnen i artikeln:

Media och underhållningEkonomiAdlibris

Läs mer: De har ökat försäljningen av gåvokort med 500 procent: ”Rustar för julen”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News