Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Hon går in som ny vd – mitt i coronakrisen: ”Som att kliva in i en torktumlare”

Publicerad: 1 april 2020, 08:38

Nellys nya vd kliver onekligen in i modevärlden i en turbulent tid. Men varje utmaning går att vända till en möjlighet, säger Kristina Lukes. Hon tror stenhårt att Nellys affärsmodell med 100 procent e-handel är en konkurrensfördel och lovar att försöka se till att alla ”har det ball” på jobbet.


Ämnen i artikeln:

KläderEkonomiNellyCorona

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderEkonomiNellyCorona

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev