Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Hemtex tänker stå emot butiksdöden - vill fortsatt ha en stark fysisk närvaro

Publicerad: 19 november 2018, 12:43

Foto: Daniel Norman

E-handeln växer på butikernas bekostnad. Men Hemtex ser fortfarande en stark fysisk närvaro som viktig. ”I vår framtidsresa är det en konkurrensfördel”, säger vd Anders Lorentzson.


Ämnen i artikeln:

HeminredningButikHemtexOmnikanal

Hemtex har en tydlig strategi om att bli en omnikanalaktör på riktigt.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News