Försäljning
Här är RNB:s e-handelslyft – nätförsäljningen ökade med 65 procent senaste kvartalet
Publicerad: 27 juni 2018, 05:27
Foto: Shutterstock
RNB ökade försäljningen under tredje kvartalet på det brutna räkenskapsåret. Det är framför allt online som koncernen ser ett lyft. ”Vårt omställningsarbete har haft önskade effekter”, säger vd Magnus Håkansson.
Läs mer: Thomas Ohlén: Kappahl och RNB överraskar – men båda har problem som måste adresseras
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.