Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Handelns svar till Tegnell – så styr vi om Black Friday-rean

Publicerad: 18 november 2020, 14:44

Foto: Shutterstock

Den ökade smittspridningen och skärpta restriktioner fick Specsavers att kasta om årets Black Friday till en digital kampanj. Andra handlare väljer att kombinera digitala och fysiska kampanjer. Här är kedjornas Black Friday planer och expertens tips för att minska trängseln.


Ämnen i artikeln:

SpecsaversSvensk HandelBlack Friday

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News