Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

H&M:s utmaning: Så ska modejätten vässa omnikanalhandeln

Publicerad: 1 februari 2018, 12:20

Det är en kamp mot klockan på två fronter för H&M – att samtidigt utveckla butiksnätet och e-handeln. Det gemensamma målet: Vassare omnichannel.


Ämnen i artikeln:

KläderH&MOmnikanal

H&M har kritiserats hårt för att ligga efter digitalt – många har menat att förklaringen till modejättens dåliga försäljningsutveckling främst är för låg tillväxt på nätet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderH&MOmnikanal

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News