Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

H&M:s framtid: Här är Karl-Johan Perssons fyra nyckelområden

Publicerad: 31 januari 2018, 12:54

Foto: Kalle Östgren

H&M:s vd ska öka farten genom vassare fysiska butiker, samarbete med kinesiska Alibaba – och med två nya, hemliga affärsområden. ”Det är en turbulent tid”, säger han till Market.


Ämnen i artikeln:

ModeEkonomiH&M

Dagens redovisning av H&M:s resultat för helåret 2017 präglades av lika delar dämpat krismedvetande som presentation av strategierna som ska leda modejätten framåt.
Under sin dragning konstaterade vd Karl-Johan Persson och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeEkonomiH&M

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News