Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

H&M om framtidens butiksnät: ”Det är våra kunder som bestämmer”

Publicerad: 1 oktober 2020, 12:38

Foto: Shutterstock

H&M-gruppens butiksportfölj krymper. ”Det är en naturlig följd av situationen med covid-19”, säger IR-chef Nils Vinge till Market. Han menar att det är kunden som avgör vägen framåt.


Ämnen i artikeln:

ModeEkonomiH&M

Läs mer: H&M ska ställa om snabbare – ökar digitaliseringen och stänger fler butiker

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeEkonomiH&M

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev