Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

H&M-bossen efter ett utmanande år: ”Postiva signaler att vi gör framsteg”

Publicerad: 31 januari 2019, 07:31

Foto: Thomas Ohlén

H&M:s försäljning ökade med sex procent, mätt i lokala valutor, under det fjärde kvartalet. ”Vi avslutade 2018 med tydliga signaler om att vi är på rätt väg”, säger vd Karl-Johan Persson.


Ämnen i artikeln:

ModeEkonomiH&M

Läs mer: H&M drar ned på takten – i Europa stänger kedjan fler butiker än den öppnar

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeEkonomiH&M

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev