Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Groomingföretagets Black Fridaykampanj stöttar Mustaschkampen

Publicerad: 22 november 2019, 11:15

En heldag med Gents fotograf eller en lunch med grundaren Jenny Rydhström. Det är exempel på upplevelser som företaget säljer i kampanjen Black Hours där intäkterna går till Prostatacancerförbundet.


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvårdBlack Friday

– Detta är något vi har tänkt länge på att göra eftersom köphetsen inte ligger i vårt DNA. Vi har funderat på hur vi kan leva vår själ? Så säger vd Laszlo Varga till Market.

Kampanjen Black Hours pågår under Black Friday då ett nytt erbjudande lanseras varje timme. Här erbjuds bland annat upplevelser som lunch med kända personer och  specialutgåvor av Gents produkter.

Målet  är att under Black Friday samla in 500 000 kronor till Prostatacancerförbundets årliga kampanj Mustaschkampen.

Samtliga donationer genom köp från Black Hours går oavkortat till Prostatacancerförbundet efter momsavdrag.

Läs mer: Gents lanserar eget magasin: ”Ska inspirera”

Helen Preutz

Reporter

helen.preutz@bonniernews.se

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev