Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Gina Tricot om utvecklingen 2019: ”Vi har utmanat vår traditionella affärsmodell”

Publicerad: 7 augusti 2020, 06:46

Foto: Shutterstock

Utvecklingen för Gina Tricots svenska verksamhet stod still och stampade förra året. ” Med tanke på marknaden i stort är vi nöjda med detta”, säger finanschef Joachim Modigh.


Ämnen i artikeln:

KläderEkonomiGina Tricot

Läs mer: Han tar över modekedjan mitt i krisen – och sätter ribban högt: ”Europas starkaste”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderEkonomiGina Tricot

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News