Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Gardinspecialisten synade sig själv i sömmarna: ”Ett nödvändigt skifte”

Publicerad: 3 november 2018, 06:20

Från en katalogbaserad gardinspecialist till en bred inredningsbutik på nätet. I skymundan av storebror Ellos har Jotex fimpat sin katalog och blivit en modern nätaktör. ”Jotex var en oerhört lönsam affär men ett skifte var nödvändigt”, säger vd Peter Keerberg.


Ämnen i artikeln:

Heminredning

Jotex-gardiner har under sina 55 år varit lite som Kalles Kaviar: En naturlig del av det svenska folkhemmet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Heminredning

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev